DALI A/S

ERP-Manager & Controller

DALI A/S, Nørager

NAV-/ERP-nøgleperson – med økonomi-/controllererfaring

Har du lyst til at være med på en succesfuld og udfordrende rejse i en virksomhed, der er under konstant udvikling?

Har du lyst til at arbejde med at sikre den fortsatte udvikling af DALIs ERP-løsning? Har du erfaring med udvikling i/af NAV? Og har du ligeledes lyst til at arbejde med økonomi, drift og administration? Så er det én som dig, vi søger!

Om os

Vi har i mere end 35 år produceret kvalitetshøjttalere til især hjemmebrug. DALI står for ærlige produkter i høj kvalitet, drevet af teknologi og viden, men også af kærlighed og passion til musik, og altid i kombination med godt og fornuftigt købmandskab. Vi har en stor skandinavisk og europæisk markedsandel indenfor specialiseret audio, og eksporterer til mere end 65 lande verden over. Vi har i adskillige år haft en sund drift med betydelig omsætningsvækst samt en fornuftig indtjening. Hovedkontoret er placeret i Nørager og derudover har vi salgskontorer i Tyskland, Holland, Storbritanien, Malaysia og Kina – med flere undervejs. Vi justerer strategien løbende og garanterer, at de kommende år byder på masser af spændende planer, udvikling og resultatmål.

Stilling med udfordringer og variation

Der er tale om en delvist nyoprettet stilling i økonomiafdelingen, som pt. består 3 personer. Der er i de kommende år er planlagt en række udvidelser af vores ERP, herunder flere projekter i NAV til understøtning af fortsat positiv fremdrift. Samtidig er der et kontinuerligt behov for at bidrage med løbende controllingopgaver – i og udenfor NAV.

Dit job kommer bl.a. til at at sikre og forbedre den løbende drift af vores ERP-løsning, i samarbejde med ekstern leverandør. Herudover er der adskillige projekter i pipeline, som stiller krav til dig som projektleder, da du bliver garant for at der vælges de rigtige løsninger i projektforløbene.Du bliver naturligvis støttet i beslutningstagningen undervejs, ligesom der vil være intern løbende relevant sparring.

Derudover kan der, alt efter kandidatprofil, være en række opgaver af forskellig art, som både vil udvikle og udfordre din faglighed og skabe variation i dagligdagen. Disse opgaver vil højst sandsynlige være naturlige for dig at løse, grundet dit tværgående arbejde med virksomheden.

Da der er tale om en nøgleposition, vil der for den rette person være gode faglige og personlige udviklingsmuligheder.

Du får blandt andet til opgave at varetage:

  • Daglig drift af NAV, herunder færdiggørelse/projektledelse af igangsatte opgaver
  • Løbende projektledelse af udviklingsopgaver i NAV
  • Udarbejdelse og strømlining af løbende rapporteringer
  • Diverse controlling-opgaver
  • Yderligere standardisering af processer og kontroller

Vi anvender NAV 2018 til den daglige drift, samt VIS som BI-værktøj. Herudover anvendes Excel til en del opgaver og rapporteringer. Det er derfor ligeledes en fordel, hvis du har erfaring med Excel på højt niveau.

Om dig

Vi forestiller os, at du har en økonomisk baggrund samt anden relevant uddannelse. Det falder dig naturligt at medvirke i IT-projekter, herunder at være garant for en effektiv og fornuftig beslutningstagen. Herudover kan du nikke genkendende til følgende:

  • Erfaring med udvikling i Microsoft Dynamics NAV
  • Gerne kendskab til applikationsdelen i Microsoft Dynamics NAV
  • Gerne kendskab til webservices
  • Gerne erfaring med Microsoft SQL
  • Gerne erfaring med opgradering af eksisterende NAV-systemer
  • Er naturligt nysgerrig på at fremskaffe valide data
  • Har et højt ambitions- og energiniveau

Det er vigtigt at du er intelligent, systematisk og skarp på tal og processer. Herudover besidder du naturlige ”købmandsevner” og har lyst til at bidrage med forbedring af virksomhedens resultater gennem værdien af sande og letforståelige rapporteringer. Desuden skal du have lyst og evner til arbejde med andre administrative opgaver samt blive inddraget som bidragsyder i forskellige strategiske processer. Det vigtigste er, at du kommer med en god (portion) forretningsforståelse, er åben og at du selvstændigt kan tage ansvar for opgaverne.Det falder dig naturligt at kommunikere på engelsk i skrift og tale, da der vil være løbende kommunikation med udenlandske datterselskaber.

Ambition om udvikling

Vi forventer, at du har en ambition om udvikling i dit job og at du derfor er åben overfor opgaverne, og klar over at tingene nogle gange skal ses som en helhed i et noget større perspektiv. Vi lover til gengæld at kvittere med masser af udfordringer og rig mulighed for personlig og faglig udvikling.

Gode arbejdsforhold

Du bliver en del af en virksomhed, som er kendetegnet ved en ret flad organisation, åbenhed og en arbejdsglæde som i hele organisationen er drevet af kærligheden til at skabe lydgengivelse i verdensklasse. Begrebet ”frihed under ansvar” praktiseres i høj grad hos DALI. Økonomiafdelingen som du bliver en del af, betragter sig selv delvist som en backoffice service-afdeling, og herudover fungerer økonomiafdelingen som en controllingfunktion, som analyserer på tværs af virksomheden.

Du vil opleve en virksomhed med ordnede forhold og du vil indtræde i pensionsordning, sundhedsforsikring, frugt- og frokostordning mv. Vi har ligeledes en velfungerende personaleforening som løbende arrangerer events og begivenheder.

Såfremt du har spørgmål til stillingen, kan henvendelse rettes til Økonomidirektør/CFO Søren Rix Ingvardsen tlf.: 2012 6392.

Cookies på Jobindex

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra Jobindex og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.