Jobindex – søger for Alimak Group Denmark A/S
Alimak Group Denmark A/S
 

Servicekoordinator - Northern Europe

Alimak Group Denmark A/S søger for kunde

Er du god til at have det store overblik over flere serviceprojekter? Er det dig, der samler trådene og følger op på deadlines i tide i en international virksomhed? Trives du med et højt tempo og fokus på god kvalitet? Og er du klar til at tage ansvaret som en central koordinator? Så er det måske noget for dig at blive servicekoordinator hos Alimak Group Denmark A/S.

Vi tilbyder dig

Med dette job får du et centralt koordinatorjob i en ambitiøs international virksomhed, hvor tempoet ofte er højt pga. kundernes forventninger til leveringstider. Der er fokus på levering af god kvalitet til tiden i vores mange service og træningsprojekter. Du bliver en del af Alimak Service divisionen i Danmark.

Idet Alimak Service er en nyetableret servicedivision under Alimak Group får du mulighed for selv at præge jobbet. Du bliver som servicekoordinator en nøgleperson i vores serviceafdeling. Du vil selvstændigt, og i samarbejde med vores Service Manager, samt det resterende team i vores Alimak Service-afdeling sikre, at vores kunder serviceres effektivt og til tiden. Du styrer den overordnede serviceoversigt, og du er ansvarlig for at bevare overblikket bl.a. ved daglig vedligeholdelse af serviceordre, servicekalender m.m.

Du får mulighed for at bruge din strukturerede arbejdsmetode til at samle rapporter på fremdrift og følge op på enkelte punkter, der er ved at skride. Du får fokus på, at deadline overholdes, og kan forudse, hvor noget kan gå galt. Du får det rigtige servicefaktureringsgrundlag lavet klar til kunderne efter træningskurser og servicebesøg samt bestilling af reservedele hos vores Operation Team. Det bliver en vigtig del af din dagligdag, og den løbende fakturering og opfølgning på økonomien sker i samarbejde med Service Manager for Alimak Group Denmark A/S.

Vores forventninger til dig er bl.a.

  • Gode administrative og logistikstyringsevner
  • Netværksfærdigheder og interessentstyring (intern og ekstern)
  • Grundlæggende viden og erfaring med ERP Navision (bestilling af dele, fakturering, parts-lister m.v.)
  • Bruger af MS Office: Word, Excel, PowerPoint.
  • Gode interpersonelle færdigheder; overbevisende såvel som inspirerende kompetencer for
    teknikerne hos Alimak Service og hos vores kunder.
  • Erfaring med informationsindsamling internt og eksternt
  • Stærke kommunikations- og samarbejdsevner internt og eksternt
  • Struktureret arbejdsmetode, der skaber overblik for dig selv, kollegaer, leder og kunde
  • Gerne erfaring fra vindmølleindustrien/marine/offshore som enten service koordinator, tekniker eller træner.
  • Gerne kendskab til GWO, og til Avanti Wind Systems produkter
  • Dansk og engelsk skriftligt og tale på forhandlingsniveau

Lidt om dig som person

Du har formodentlig en baggrund som tekniker/træner inden for vindindustrien, eller du har minimum 3 års erfaring som servicekoordinator. Du kan lide at arbejde på et mindre kontor som er del af en større koncern. Du har humor og ser muligheder i udfordringer. Som koordinator forstår du at vægte både den diplomatisk og hjælpende del af jobbet, med den strukturerede og opfølgende del, som gør at virksomhedens sikres en god indtjening, samtidig med at kunderne er tilfredse.

Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.

  • Etablere stærke kunderelationer baseret på klare, langsigtede serviceaftaler
  • Oprette kunde serviceplaner for årlig service og overhaul
  • Skabe overblik over serviceordre og træningskurser
  • Daglig vedligeholdelse af serviceordre og servicekalenderen
  • Sikre at servicejobs bliver udført af tekniker med de rette kompetencer
  • Planlægning og koordinering af servicebesøg
  • Opfølgning på enkelte punkter og støtte til Service Manager
  • Sikre at deadlines overholdes
  • Rapportering på den samlede fremdrift
  • Sikre viden og erfaringer bliver brugt til fremtidig forbedring
  • Faktureringsgrundlaget bliver lavet rigtigt og hurtigt efter afvikling
  • Opfølgning på økonomien

Lønnen forhandles individuelt, på et niveau der matcher stillingens krav og dine kvalifikationer.

Interesseret:

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte service manager Martin Hjermind på telefon +45 4078 2820.

Send din motiverede ansøgning og dit CV hurtigst muligt og gerne allerede i dag. Der afholdes løbende samtaler og vi tillader os at fjerne annoncen, så snart vi finder den rette kandidat.


Alimak Group Denmark A/S

Alimak Group Denmark A/S består af Avanti Wind Systems, Silkeborg Stigefabrik og Alimak Service. Produktprogrammet omfatter sikkerhedsstige-systemer, servicelifte samt diverse komponenter til vindmølletårne, desuden service og uddannelse af sikker færden i windmølle tårne. Avanti Wind Systems hører under det børsnoterede Alimak Group, som beskæftiger ca. 2500 medarbejdere globalt med hovedkontor i Stockholm.

Kontaktperson

Sean Munk
Sean Munk
Telefon
+45 7245 9146
E-mail
smu@jobindex.dk
Jobindex – Helt rigtige forbindelser