Norlase ApS

Bogholder på deltid

Norlase ApS, Ballerup

Norlase er en hastigt voksende producent af medicinske lasere, baseret på banebrydende og patentbeskyttet teknologi. Vi er et fremadstormende team, som består af en del laser-nørder, men også almindelige mennesker. I de sidste 24 måneder er vi vokset fra 3 til 12 fuldtidsmedarbejdere, og vi er for nylig flyttet til produktionsvenlige faciliteter i Ballerup. Vi vil introducere vores første medicinske produkt i 2019. Vi leder nu efter en velorganiseret Office Manager, der kan tage ansvar for at strømline vores interne processer og håndtere daglige administrative opgaver, herunder bogføring og regnskab.

Job beskrivelse

Som vores Office Manager vil du spille en vigtig rolle i Norlases dagligdag. Du vil komme til at arbejde tæt sammen med ledelsen og selvfølgelig sammen med resten af Norlase teamet. Dine arbejdsopgaver vil være meget blandede, men bogføring, betalinger og regnskab vil være vigtige ansvarsområder. Ud over et stort administrativt overblik skal du opsøge og fjerne udfordringer for dine kolleger, så det er muligt for alle at yde deres ypperste. Efterhånden som virksomheden udvikler sig, vil du have et vigtigt ansvar for at udvikle og implementere procedurer, der sikrer fortsat effektiv daglig drift. Du er en person, som nyder at arbejde i et miljø, der veksler mellem hektisk aktivitet og koncentreret stilhed.

Du vil også blive involveret i vores lille amerikanske afdeling, hvor du skal assistere dem med bogføring og deres rejser til Danmark. Pga. tidsforskel kan der til tider være brug for, at du arbejder til kl. 17. Siden vi (stadig) er et lille team, vil dine opgaver være meget varierede. Du skal være selvstændig, have en pragmatisk og løsningsorienteret indstilling og du skal kunne multitaske. Ud over de mange praktiske opgaver forventer vi, at du bidrager til den positive stemning i Norlase.

Dine opgaver vil inkludere:

  • Bogføring, betalinger, regnskab, bank, forsikring
  • Hjælp til budgetter og afrapportering til offentligt støttede R&D-projekter
  • Indkøb til den daglige drift, f.eks. kontorartikler, frokost, kaffe/the
  • Alm. forefaldende arbejde og oprydning
  • Vedligeholde servicekontrakter, f.eks. rengøringen
  • Organisering af frokost, håndtering af gæster
  • Assistance til vores US team

Arbejdstid: 20-25 timer om ugen med forventet mulighed for en senere opnormering.

Kvalifikationer

Som ansøger til denne stilling har du erfaring med bogføring i et mindre firma. Du skal have veludviklede antenner til at mærke stemningen på kontoret og i produktionen. Vi har brugt rigtig meget energi på at udvælge vores medarbejdere: samarbejde og et godt arbejdsklima er nøglen til vores succes.

Dine kvalifikationer skal inkludere:

  • Dokumenteret erfaring med bogføring og betalinger
  • Flydende dansk og engelsk i skrift og tale
  • IT-færdigheder: e-conomics (eller tilsvarende) og Microsoft Office (Word og Excel)
  • Personlighed: entusiastisk, positiv og rolig under forandring
  • Stærke evner til multitasking

Ansøgningsprocedure

Send din ansøgning samt CV til CEO Peter Skovgaard på følgende e-mail: pmws@norlase.com.
Ansøgningsfrist: 20. november 2018.

Cookies på Jobindex

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra Jobindex og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.