CRM-Byggefakta A/S

Mødebooker

Byggefakta A/S, København

Skal du være en del af vores dygtige salgsteam? Kan du booke gode møder og skabe interesse over telefonen? Så er du måske vores nye kollega.

Udfordringen
Du får en spændende og meget alsidig stilling, hvor du indgår i vores team af sælgere. Dit ansvar bliver at sørge for, at der er masser af spændende møder til vores sælgere. For at du kan gøre dette, sørger vi naturligvis for en grundig oplæring i vores produkter.

De fleste virksomheder har interesse i vores produkter, og derfor kommer du både til at tale med håndværkere, entreprenører, leverandører osv.

Du vil få ansvaret for at booke møder med de rette nye kunder. Du skal via din personlighed og gennemslagskraft være i stand til at skabe interesse, således at vores sælgere efterfølgende kan afholde mødet og lukke ordren.

Du vil indgå i en eksisterende salgsgruppe, hvor du sammen med vore øvrige kolleger realiserer budgetterne for dit område. Vi stiller høje krav til vores medarbejdere, men til gengæld tilbyder vi dig en hverdag med indflydelse, hvor du har store muligheder for selvstændigt at planlægge og prioritere dine arbejdsopgaver.

Dine jobfunktioner

  • Du vil have fokus på at booke møder til vores nysalgsgruppe, og du vil være støttet af gode kolleger og supportere, som hjælper dig gennem processen
  • Løbende sparre med vores sælgere således at vi sikrer,at du har de rette emner, og at dine møder også har den rette kvalitet.

Din baggrund
Vi forestiller os, at du er en selvstændig og struktureret person med stort overblik, højt energiniveau samt en positiv og udadvendt personlighed.

Du har erfaring med mødebookning til B2B og kommunikerer ubesværet med alle typer mennesker på alle niveauer. Du forstår vigtigheden i at være opsøgende. Og du kan tale hurtigt, sætte dig ind i kundens behov og fokusere på deres område.

Du forstår vigtigheden af at have mange kontakter i spil hver dag.

Attraktiv virksomhed
Vi tager vores medarbejderes trivsel alvorligt, og vi har løbende fokus på deres udvikling. Vi har naturligvis en række personalegoder såsom frokostordning, sundhedsforsikring og pensionsordning.

Derudover kan vi tilbyde:

  • En attraktiv og spændende stilling i en af branchens førende virksomheder, hvor du samarbejder med gode og kompetente kolleger i et uhøjtideligt og dynamisk salgsmiljø.
  • En lønpakke som forhandles individuelt, så den modsvarer erfaring og kvalifikationer.
  • Lønpakken er sammensat af løn, provision, pension og sundhedsforsikring.
  • Lækre lokaler og frokostordning.

Praktiske oplysninger
Vi har kontor på Carl Jacobsens Vej 16, 2500 Valby

Det skal for god ordens skyld bemærkes, at din ansøgning vil blive behandlet med stor diskretion, samt at oplysninger ikke videregives til tredje part.

Send en kort motiveret ansøgning samt CV til salgschef Mark Trans på mat@byggefakta.dk. Angiv venligst "Mødebooker" i emnefeltet.

Ansøgningsfrist: Snarest.
Start: Snarest.

Du er velkommen til at kontakte Mark Trans på 20 32 88 02, hvis du har yderligere spørgsmål til stillingen.

Vi ser frem til at høre fra dig.


Om Byggefakta og vores virke
Byggefakta A/S har mere end 25 års erfaring som seriøs aktør i byggebranchen. I 2014 blev vi en del af DOCU Group Sweden AB og beskæftiger 45 kompetente og engagerede medarbejdere i Danmark. Byggefakta er i dag Danmarks absolut førende leverandør af projektinformation til byggebranchens aktører. Byggefakta leverer blandt andet løsninger til firmaer som Velux, Hoffmann, NCC og Icopal m.fl.

Virksomheden har en sund økonomi, er velrenommeret og har et koncept, der tilpasses den enkelte kundes behov. Læs mere på om Byggefakta A/S her.

Cookies på Jobindex

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra Jobindex og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.