33 jobannoncer matcher din søgning 33 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Projektansættelse til registreringsopgave med fokus på effektivitet og kvalitetssikring
Er du en talstærk administrativ profil, og trives du med rutineprægede opgaver, hvor grundlaget er tal og bogholderi med tilknyttet skriftlig sagsbehandling og hvor effektivitet og kvalitet er i højsædet? Så er det måske dig, vi søger til transportopgaven i Gældsstyrelsen.
Opgaven har fået sit navn, fordi der er tale om flytning eller transport af en borgers overskydende skat til en kreditor, der står for inddrivelse af borgerens private gæld,
Som vores nye kollega vil du komme til at arbejde med et snævert opgavefelt bestående i registrering og kvalitetssikring af transporter.
Vikarbureau søger socialrådgivere til Børn- og Handicapafdelinger i hele landet
Er du uddannet socialrådgiver eller har siddet som sagsbehandler på området og parat til nye udfordringer i dit arbejdsliv med mulighed for at præge din egen hverdag? Så er det dig, vi søger til hurtig tiltrædelse.
Vi søger kompetente socialrådgivere og sagsbehandlere til kortere og længere vikariater samt diverse socialfaglige opgaver til kommunernes Børn- og Handicapafdelinger i hele landet.
Studieadministrativ medarbejder til UCH
Vi mangler en studieadministrativ medarbejder på Bastrupgaardvej, hvor de fleste opgaver er indenfor AMU og EUD i forbindelse med lager- og chaufføruddannelser.
Vi tilbyder et spændende og inspirerende job, der giver dig faglige udfordringer med gode muligheder for personlig udvikling. Studieadministrationen er inde i en spændende udvikling, som du får rig mulighed for at påvirke.
Den største opgave som medarbejder i studieadministrationen på UCH, er administration af erhvervsuddannelser og AMU-kurser, hvilket kræver stor indsigt i disse uddannelser og kurser.
Engagerede og talstærke administrative medarbejdere med bogholderierfaring o.l. til Danmarks største kasseapparat (faste og tidsbegrænsede stillinger)
Ønsker du et meningsfyldt arbejde og et liv, hvor der er en god balance mellem arbejde og fritid? Kunne du tænke dig at få udviklet dine kompetencer inden for administration, regnskab og bogføring?
Kommer du med på holdet, så får du en spændende og afvekslende hverdag med et bredt spænd af regnskabsmæssige og administrative opgaver, hvor der er fokus på, at du får udviklet dine kompetencer.
Du vil få en grundig og nærværende oplæring af en personlig mentor og gennem e-læringskurser og webinarer.
Direktør for Børn og Kultur
Børn og Kultur er en velfungerende forvaltning, hvor der er godt styr på økonomien, samtidig med at de faglige ambitioner er høje. Hverdagen er præget af lysten til at levere den bedst mulige service til borgere og brugere for de resurser, vi har til rådighed.
Du bliver ansvarlig for et samlet budget på godt 1 mia. kr. og ca.1.880 medarbejdere fordelt på følgende fem chefområder: fælles sekretariat, børn og familie, dagtilbud, skole samt kultur- og fritid.
Tjenesteplanlægger til HR-afdelingen
Bliv en del af et fagligt stærkt team, der sikrer rette personaleressourcer til politiets opgaveløsning. Vi søger dig, der besidder et godt planlægningsgen, motiveres af et udfordrende og varieret opgaveflow og får energi af at få tingene til at lykkes i samarbejde med mange grene af organisationen.
Du indgår i et team på 8 tjenesteplanlæggere, hvor opgaverne består af tjenesteplanlægning, opfølgning på tjenesteplaner, planlægning af større begivenheder og akut vagtdækning. Vores omgangstone er uformel, respektfuld og med plads til et godt grin i en hektisk hverdag.
Medarbejdere til lettere sagsbehandling og administrative opgaver i Små og mellemstore Selskaber - Skive
Vil du være med til at understøtte rettidig og korrekt udbetaling af negativ selskabsskat til gavn for velfærdssamfundet? Så har vi et spændende job med work-life balance, rigtig gode udviklingsmuligheder samt et rigtig godt arbejdsmiljø.
Arbejdet udføres efter gode arbejdsbeskrivelser og med grundig oplæring. Du bliver en del af en fleksibel arbejdsplads, som lægger vægt på god trivsel og en uhøjtidelig omgangstone.
Sekretær til friskole og børnehave søges 15 timer/ugtl. pr. 1.8. 2024
Vi søger en sekretær, som skal kunne varetage bl.a. følgende opgaver:
- Bogføring.
- Elevadministration, samt opkrævning af skolepenge og forældrebetaling for børnehaven.
- Deltagelse i budgetlægning og udarbejde rapporter til regnskabsopfølgning.
Vi anvender programmer fra KOMit, der er tilpasset skolens behov, så kendskab til disse vil være en fordel, men ingen betingelse.
Arbejdstid og sted kan være fleksibelt, så det vil være muligt at arbejde hjemmefra.
Stærk på ledelse og driftsopfølgning - Viborg
Trafikstyrelsen bistår de særligt nedsatte erstatnings- og taksationskommissioner med at behandle sager om erstatning til minkavlere som følge af nedlukningen af minkerhvervet i Danmark.
Afdelingen i Viborg vokser, og vi søger nu en teamleder til at hjælpe os med at løfte ledelsesopgaven.
Som teamleder hos os
- bliver du leder for et team af kompetente og engagerede medarbejdere
- ligger ansvar for produktion, kvalitet og målopfyldelse i teamet hos dig
- har du en fagkoordinator som sparringspartner til faglige problemstillinger
Provstisekretær i Skanderborg Provsti, Århus Stift (fuldtidsstilling)
Har du flair for regnskab og kan lide at arbejde med komplekse administrative opgaver inden for offentlig forvaltning?
Du vil bl.a. være sekretær for provst og provstiudvalg i forbindelse med møder. Du skal bl.a. udarbejde dagsordner og afgørelser, sagsbehandle og forberede præsentationer og analyser.
Vi tilbyder en selvstændig stilling med fleksibilitet efter aftale med provsten mht. arbejdstider og med mulighed for enkelte dage med hjemmearbejde.
Driftskoordinator til Vej- og Ejendomsservice
Hvis du er interesseret i at kombinere dine faglige kompetencer indenfor drift af vej, anlæg og grønne arealer med administrative opgaver. Så er denne stilling noget for dig.
Du skal sammen med funktionslederen sørge for planlægning og koordinering af vedligeholdelsesarbejde af vores veje og grønne arealer for vores ca. 40 tekniske servicemedarbejdere.
Servisio Aarhus søger dygtig og ambitiøs teamleder – barselsvikariat
Til Job og Uddannelseslinjen i Aarhus søger vi til et barselsvikariat en teamleder, der brænder for uddannelses- og beskæftigelsesområdet, og som vil være med i den fortsatte udvikling af tilbuddet med fokus på at hjælpe unge videre på rette hylde.
Jobbet består i at udvikle forløbet og dets indhold samt sikre høj kvalitet i den indsats, vi tilbyder den unge. Du støtter kollegaerne nærværende og inddrager hele teamet i udviklingen af opgaverne.
Vikarbureau søger socialrådgivere til Voksenpsykiatri- og Handicapafdelinger i hele landet
Er du uddannet socialrådgiver eller har siddet som sagsbehandler på området og parat til nye udfordringer i dit arbejdsliv med mulighed for at præge din egen hverdag? Så er det dig, vi søger til hurtig tiltrædelse.
Vi søger vikarer til ansættelse på fuldtid, deltid samt til diverse socialfaglige opgaver, der kan kombineres med en fuldtids- eller deltidsansættelse andetsteds.
Vil du være en del af et vores team indenfor eIndkomst?
Vil du være en del af et spændende team og har du lyst til at blive sagsbehandler med fokus på indberetning af data til eIndkomst, så søger Persondata 4 - eIndkomst en detaljeorienteret sagsbehandler.
Arbejdsopgaver i eIndkomst:
- Sagsbehandling vedrørende manglende eller forkerte lønindberetninger til eIndkomst
- opfølgning på lønindberetninger og tilbageførsler til eIndkomst ved telefonisk kontakt til virksomhederne
- kontrol af om lønsedler stemmer med virksomhedens indberetninger til eIndkomst
Kontrolmedarbejdere med regnskabsforståelse til Skattestyrelsens indsats mod skatteøkonomisk kriminalitet i Aarhus
Vil du være med til at afdække skatteøkonomisk kriminalitet gennem målrettede indsatser, og vil du være med til at løse en samfundsmæssig vigtig opgave med politisk bevågenhed? Har du viden om regnskab, skat, moms og/eller afgifter, og har du modet til at give dig i kast med udfordrende og komplekse kontrolsager?
Vi sikrer en god introduktion og en grundig oplæring inden opgaverne løses selvstændigt.
Vej og Park i Danmarks Grønne Erhvervskommune søger nye medarbejdere
Brænder du for en alsidig hverdag inden for vejområdet? Interesserer du dig for trafiksikkerhed, anlægsprojekter eller kollektiv trafik? Trænger du til en flok nye skønne kollegaer? – Så kom og bliv en del af Vej og Park ved Ikast-Brande Kommune. Vi søger netop nu to nye kollegaer til vores vejmyndighedsgruppe.
Vi arbejder med alle aspekter inden for park- og vejområdet, både anlæg, drift, vejlovgivning, trafiksikkerhed – og snart også kollektiv trafik.
Kommune Konsulenterne søger sagsbehandlervikarer til Kommunernes ydelsesafdelinger i hele landet
Er du uddannet socialrådgiver eller har siddet som sagsbehandler på området med udbetaling af ydelser og parat til nye udfordringer i dit arbejdsliv med mulighed for at præge din egen hverdag? Så er det dig, vi søger til hurtig tiltrædelse.
Vikarbureauet Kommune Konsulenterne søger kompetente sagsbehandlere til kortere og længere vikariater i kommunernes ydelsesafdelinger i hele landet.
Kommune Konsulenterne søger socialrådgivere til Jobcentre i hele landet
Er du uddannet socialrådgiver eller har siddet som sagsbehandler på området og parat til nye udfordringer i dit arbejdsliv med mulighed for at præge din egen hverdag?
Så er det dig, vi søger til hurtig tiltrædelse.
Vikarbureauet Kommune Konsulenterne søger kompetente socialrådgivere og sagsbehandlere til kortere og længere vikariater samt diverse socialfaglige opgaver til kommunernes Jobcentre i hele landet.
Ledelsessekretær/administrativ medarbejder søges til at indgå i Fællesadministrationen på Center for Jobafklaring
Da vores nuværende dygtige ledelsessekretær pludselig er gået bort, søger vi med tiltrædelse snarest muligt en kollega til at indgå i...
2 administrative medarbejdere til Staben i Sundhed og Omsorg
I Staben i Sundhed og Omsorg i Silkeborg Kommune søger vi 2 dygtige kollegaer til at arbejde med administrative opgaver.